Huisregels Tandartspraktijk Crooswijksesingel

  • Wij werken alleen op afspraak en reserveren dan onze kamer en werkkracht voor uw behandeling. hierbij ontstaan voor ons kosten. Daarom hebben wij het recht om afspraken die niet 24 uur van te voren worden afgezegd, in rekening te brengen! Deze rekening bedraagt minimaal 1€ per geplande minuut en maximaal de hele bedrag die gepland stond voor deze afspraak. Ook als u ziek bent, moet dat tot uitsluitend 10:00 uur, op de dag van de afspraak, bij ons gemeld worden. Anders gaan wij ook de tijd die gereserveerd is, in rekening brengen.
  • Wilt u een afspraak verplaatsen of annuleren? Dan kunt u ons tot 24 uren voor de afspraak of bellen onder telefoonnummer 010-4118748, of de antwoordapparaat inspreken of een mail sturen naar Tandartscrooswijk@protonmail.com.
  • Het is voor ons van belang dat u uw tanden poetst voordat u bij de tandarts komt.

  •  

    In geval van pijn, graag voor 9:00 uur in de ochtend bellen! Wij kunnen u dan in de meeste gevallen nog dezelfde dag helpen.

  •  

    Bij uw eerste bezoek/afspraak worden meestal röntgenfoto’s gemaakt, een controle uitgevoerd, een gezondheidsvragenlijst doorgenomen en een eventueel vervolgbehandeling besproken en gepland.      Ook worden er dan de kosten van de vervolg besproken.

  • Zorg ervoor dat uw gegevens altijd up to date zijn! telefoonnummer,adres, email of als uw onder bewind bent gesteld. Zo voorkomt u extra kosten d.m.v. te late betalingen. Dit is uw eigen verantwoordelijkheid!

  •  

    Wilt u weten hoeveel uw zorgverzekeraar vergoed? Vraag uw behandelaar voor meer informatie. Wij kunnen u wel hierin helpen. Helaas kunnen wij geen 100% verklaring hierover afgeven. Dat kan alleen uw zorgverzekering.  Voor 100 % zekerheid over de kosten kunt u het beste uw polis voorwaarden nakijken. Wij zijn er niet verantwoordelijk voor als het bedrag hoger uitvalt dan wij in ons systeem kunnen inzien.

  •  

    De gereserveerde tijd voor een behandeling hebben wij nodig. Zorgt u er daarom voor dat u niet te laat op uw afspraak komt. Bent u te laat, dan kan het zo zijn dat wij een nieuwe afspraak moeten maken, of de behandeling maar gedeeltelijk kunnen uitvoeren.

  •  

    Wij sturen een week voor uw afspraak een SMS of een of een e-mail. Dit is een extra service. Als u geen SMS of e-mail heeft ontvangen is dit geen geldige reden voor het missen van uw afspraak. U blijft zelf verantwoordelijk.

  •  

    Mist u 3x achter elkaar een afspraak zonder tijdig af te bellen, dan kunnen wij u als patiënt uitschrijven0.

  •  

    Als u geen tandartsverzekering heeft, of een achterstand heeft bij Infomedics. Verzoeken wij u voorafgaande aan de behandeling contant of per pin aan de balie te betalen.

  •  

    De rekeningen van Infomedics krijgt u digitaal of per post toegestuurd. U dient binnen een maand te betalen. Bij hoge bedragen kunt u een betalingsregeling treffen via Infomedics.

  •  

    Omdat wij individuele zorg leveren, lopen wij soms niet helemaal volgens schema. Wij vinden dit ook vervelend, maar wij doen ons uiterste best om uw de beste zorg te bieden.

  •  

    Wij hebben het recht om mensen bij onbehoorlijk gedrag met onmiddellijke ingang uit te schrijven.

     

             Dank u voor uw medewerking!