Zet uw tanden erin!

Contact met de tandarts in Crooswijk

Wilt u zich inschrijven bij onze praktijk in Rotterdam, heeft u een vraag na een controle of wilt u een afspraak verzetten? Voor deze en andere zaken, neemt u contact op met Tandartspraktijk Crooswijksesingel. Bel 010 - 411 8748 of vul het contactformulier in.Wij zijn van maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 17.00 uur geopend. In onze praktijk spreken we naast Nederlands, ook Duits, Portugees, Engels en Turks.

Bedrijfsinformatie

Tandartspraktijk Crooswijksesingel

Crooswijksesingel 8B
3034 CE Rotterdam

010 - 411 8748

TandartsCrooswijk@protonmail.com


Openingstijden

Maandag - Donderdag 08:00 - 17:00

Spoeddienst

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Van een tand door de lip tot een hockeybal die van richting verandert en op uw voortanden terecht komt. Voor deze en andere spoedgevallen dient u uiteraard zo snel mogelijk bij de tandarts terecht te kunnen. Voor een spoedgeval buiten onze openingstijden, belt u met de tandartsenpost: 010 - 455 2155.

Huisregels Tandartspraktijk Crooswijksesingel

  • Het is voor ons van belang dat u uw tanden poetst voordat u bij de tandarts komt.
  • In geval van pijn, graag vóór 9.00 uur in de ochtend bellen! Wij kunnen u dan dezelfde dag nog helpen.
  • Wij werken alleen op afspraak. Wanneer u een afspraak mist, hebben wij het recht om de tijd die voor u gereserveerd is in rekening te brengen.
  • Wilt u een afspraak verplaatsen of annuleren? Dan moet u ons hierover binnen minimaal 48 uur van tevoren informeren. Dit kan persoonlijk via onze receptie u kunt bellen van maandag t/m donderdag tussen 08.00 tot 12.30 en 13.30 tot 17.00 uur naar 010-4118748. Ook kunt u een email sturen naar TandartsCrooswijk@protonmail.com.
  • Bij uw eerste bezoek/afspraak worden er meerdere röntgenfoto’s gemaakt, een controle uitgevoerd, een gezondheidsvragenlijst doorgenomen en eventueel tandsteen verwijderd. Bij uw 1e afspraak kunt u meer informatie vragen aan uw behandelaar. Tevens kunt u voor eventuele vervolg behandelingen een begroting mee krijgen. 
  • Wilt u weten hoeveel uw zorgverzekeraar vergoed? Vraag uw behandelaar om meer informatie. Soms moet u daarna zelf contact opnemen met uw zorgverzekeraar.
  • De gereserveerde tijd voor een behandeling hebben wij nodig. Zorgt u er daarom voor dat u niet te laat komt. Bent u te laat, dan kan het zo zijn dat wij een nieuwe afspraak moeten maken of maar voor een gedeeltelijk de behandeling kunnen uitvoeren.
  • Wij sturen u 1 week voor de afspraak een SMS, email of sturen een herinneringskaart . Deze SMS, email of herinneringskaart is een extra service.
  • Als u geen sms, email of kaart heeft ontvangen, dan is dit géén geldige reden voor het missen van uw afspraak. U blijft altijd zelf verantwoordelijk.
  • Mist u 3x achter elkaar een afspraak zonder tijdig af te bellen, dan kunnen wij u als patiënt uitschrijven.
  • Als u geen tandartsverzekering heeft, of een achterstand heeft bij Infomedics verzoeken wij u voorafgaande aan de behandeling contant aan de balie te betalen.
  • De rekeningen krijgt u per acceptgiro van Infomedics en dient u binnen één maand te betalen. Bij hoge bedragen kunt u een betalingsregeling treffen via Infomedics.
  • Wij hebben het recht om mensen bij onbehoorlijk gedrag (agressie, bedreiging, etc.) met onmiddellijke ingang uit te schrijven als patiënt.


Dank u voor uw medewerking!